[OSM-talk-nl] Nieuwe statistieken

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Fri Jun 1 13:32:10 UTC 2007

On 6/1/07, Stefan de Konink <skinkie at xs4all.nl> wrote:

> Ik vind de licentie van OSM steeds onhandiger worden. We hadden dit
> stukje Geoinfo eenvoudig kunnen informeren met bronvermelding. Maar de
> OSM licentie staat dat weer niet toe.

Tja, je mag data van Google ook niet kopieeren, zo zit de wereld in elkaar.

Overigens, er staat nergens in dat wij afgeleide werken van dat data
mogen maken, dus zelfs als de bron vermelding kon, zou het nog steeds
niet mogen...

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/