[OSM-talk-nl] JOSM, wie werken er allemaal aan 1 stad (Jacob Bax)

Jacob Bax jacobbax at xs4all.nl
Sun Jun 3 16:32:31 BST 2007

Is er ook een richtlijn over wie wat doet met JOSM in 1 plaats. Ik heb
gisteren in mijn woonplaats Gorinchem het oude gedeelte van mijn wijk
in kaart gebracht met JOSM en allerhande onnodige nodes verwijdert
maar vanmiddag waren er weer een aantal straten met dubbele segmenten.
Inmiddels heb ik die weer verwijdert. We zijn nu met z'n drieen voor
zover ik het kan zien die met gorinchem bezig zijn, misschien is enig
overleg wel handig.

Heb overigens gisteren pas ontdekt dat je je naam kan toevoegen aan je
werk maar dat moet je blijkbaar doen nadat je bvb een straat hebt
ingetekend. Is er soms een instelling dat die naam er automatisch bij
komt te staan?

Dus in Gorinchem is het oude gedeelte van de wijk Lingewijk bijna
klaar wat betreft de wegen, straatnamen moeten er nog bij en eventuele
dingen die ik vergeten ben, hoe kom ik daar trouwens achter?
Jacob Bax
jacobbax at xs4all.nl
http://www.xs4all.nl/~jacobbax/
ICQ: 4271003