[OSM-talk-nl] GIS Magazine

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Mon Jun 4 16:37:45 UTC 2007

GIS magazine is met name voor GIS professionals. Het bevat vaak
artikelen over toepassingen in de praktijk, onderzoeken en innovaties op
GIS gebied en alle nieuwtjes omtrent GIS-bedrijven en GIS software. Het
is een Nederlands blad.

Wat betreft die afdeling publiciteit, mag ik, mag ik meehelpen aan een
artikel? please, aaah aah pleeeeaaase?