[OSM-talk-nl] [Fwd: levereing haltegegevens Connexxion]

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Mon Jun 4 16:48:01 UTC 2007

Tsja,

Ik zag hem al aankomen, maar, ik denk niet dat het een verloren zaak is,
maar dat we gewoon voor dit soort zaken iets te vroeg zijn, beetje
geduld ...laten we ons voorlopig focussen op de wegen zelf, zorgen dat
Nederland zo compleet mogelijk wordt en dat de bijhouding wordt geborgd
doordat we landelijk zo'n 250 OSM-ers hebben...... en dan rammen we
iedereen met dit schitterende product om de oren!

Booyah!!!