[OSM-talk-nl] locatiegegevens brievenbussen (fwd)

Armijn Hemel armijn at uulug.nl
Mon Jun 4 23:53:29 BST 2007

On Mon, 2007-06-04 at 20:20 +0200, Stefan de Konink wrote:
> Ter kennis geving, staat al op de wiki. De Beta moet ik nog een reactie
> van krijgen. Ga ik ze morgen een over stalken.

Mja. Wel jammer, maar ik had niet anders verwacht. Om de een of andere
reden denken veel bedrijven dat "points of interest" verkocht kunnen
worden. Ik heb daar zo mijn twijfels over.

Ik had onlangs de Postbank benaderd voor de coordinaten van hun
pinautomaten. De reactie:

"De Geldautomaten van de Postbank zijn inmiddels al via Google earth te
vinden. De gegevens over de coordinaten van de geldautomaten zullen wij
echter niet verstrekken. Mocht onze afdeling Marketing interesse hebben
in een dergelijk project dan zullen zij zelf de mogelijkheden
onderzoeken. Het is echter voor onze afdeling Marketing al mogelijk om
de dichtstbijzijnde geldautomaat via de mobiele telefoon aan te geven."

waarmee ze, denk ik, de plank net even misslaan. Je moet nu namelijk
altijd via Google Earth werken. Overigens slaat "dergelijk project" in
hun reactie op geonames.org.

armijn