[OSM-talk-nl] ZDnet: "Zelf kaarten aanpassen met nieuwe TomTom"

Bas de Lange bas at softwarefreedomday.nl
Tue Jun 5 20:47:23 BST 2007

"REBOL 3.0 Component Architecture"
http://www.rebol.com/docs3/architecture.html

R3 Alpha 1 has been released, as promised, June 1, to selected developers.

http://www.rebol.net/r3blogs/0091.html

http://en.wikipedia.org/wiki/Rebol

Zoran Kovacevic schreef:

> medewerkers lijkt me in deze het nuttigste ... en dan het liefst iemand
> die iets kan zeggen over het grote plan. en evt. samenwerking met onze
> CC poi database natuurlijk.
Wat betreft een POI database: kijk eens naar YelloYello:
http://www.yelloyello.com/
"Beschrijving

Hoe krijg je normaal gesproken antwoord op vragen als: Waar de
hippe/leuke tentjes zitten in de buurt? Welke huisarts je het beste kan
nemen? Waar je dat bepaalde merk schoenen kan kopen? De beste advocaat
in de buurt? De #1 restaurants voor een romantisch avondje? Precies, je
vraagt het aan vrienden, familie of kennissen. YelloYello maakt gebruik
van de stem van het volk om het lokaal zoeken naar bedrijven te
verbeteren. YelloYello is een sociaal netwerk en bedrijvengids ineen.
YelloYello is JOUW gids, jij bepaalt ‘what’s hot en what’s not’ vlak bij
jouw buurt!"