[OSM-talk-nl] ZDnet: "Zelf kaarten aanpassen met nieuwe TomTom"

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Tue Jun 5 19:59:00 UTC 2007

Ik heb een gemengd gevoel, dit roept heel veel vragen op.

Is dit enkel en alleen voor de specifieke TomTom MapShare community? Dan
zou TeleAtlas het niet mogen gebruiken voor andere doelen anders lijkt
het mij een verkapte manier voor TeleAtlas om aan goede straat-data te
komen. Wat gaan ze allemaal doen met data die op deze manier door de
TomTom community beschikbaar komt? Vervolgens weer voor grof geld
verwerken in hun eigen productlijn? Moeten hier misschien kritische
vragen op hoog niveau over worden gesteld? Zijn er al voorwaarden en
licentieconstructies omtrent dit product bekend?

Is het op een of andere manier mogelijk om achter meer (juridische)
details te komen?