[OSM-talk-nl] [Fwd: RE: Point of Interest data, samenwerking Openstreetmap.org]

Stefan de Konink skinkie at xs4all.nl
Wed Jun 6 09:46:50 BST 2007

Milo was sneller;

Ik kan natuurlijk nu een mail terug sturen om een offerte aan te vragen
die her publicatie van de data voorstaat ;) Maar goed dit wisten we al.

- -------- Originele bericht --------

Geachte heer De Konink,

REISinformatiegroep heeft geen interesse in samenwerking met Stichting
OpenStreetMap.org.

Als uw stichting interesse heeft in de bestanden van
REISinformatiegroep, dan kunnen wij hiervoor voor u een offerte maken.
Ik wil u vragen aan te geven aan welk bestand uw stichting precies
interesse heeft, en voor welk gebied.

Zodra wij deze gegevens van u hebben ontvangen, kunnen wij deze offerte
voor u maken.

Ik zie uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Caroline van de Bunt