[OSM-talk-nl] Amsterdam mapping party 9-10 juni a.s.

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Thu Jun 7 12:27:38 UTC 2007

Hoe zit het met de beschikbaarheid van GPS-devices? Ik heb er nog
altijd geen en denk dat ik er ook niet meer aan 1 kom voor zaterdag.
En is het handig om een laptop met geodata paraat te hebben (niet
zozeer voor onderweg maar voor tijdens de kickoff? Dan schuif ik zo
nog wat naar mijn laptop alvorens mijn weekend aanvangt!

Op 01-06-07 heeft Zoran Kovacevic<zoran at kovacevic.nl> het volgende geschreven:

martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.handsomedevil.nl/