[OSM-talk-nl] mapping

Rob Aerts rob at coolbegin.com
Mon Jun 11 20:34:31 BST 2007

ah kijk, dat verklaard de gatenkaas ;) ga meteen die
highway tag erbij zetten

dan nog een vraagje.. lastig uit te leggen maar ik probeer het toch ;)
stel ik heb een bestaande weg (lees nodes+Segmenten), vanaf de laatste node
wil ik een nieuwe weg/segment beginnen
als ik dan de laatste node selecteer en vandaaruit verder map (met de optie
add node and connect it to the selected (josm)
dan wordt die bestaande weg uitgebreid. maar ik wil een nieuwe. vroeger deed
ik gewoon een nieuwe node op de laatste node van vorige weg plaatsen maar
dat is niet zo netjes lijkt me. enig idee hoe dit wel netjes kan ?