[OSM-talk-nl] mapping

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Mon Jun 11 19:42:35 UTC 2007

On 6/11/07, Rob Aerts <rob at coolbegin.com> wrote:
> stel ik heb een bestaande weg (lees nodes+Segmenten), vanaf de laatste node
> wil ik een nieuwe weg/segment beginnen
>  als ik dan de laatste node selecteer en vandaaruit verder map (met de optie
> add node and connect it to the selected (josm)
> dan wordt die bestaande weg uitgebreid. maar ik wil een nieuwe. vroeger deed
> ik gewoon een nieuwe node op de laatste node van vorige weg plaatsen maar
> dat is niet zo netjes lijkt me. enig idee hoe dit wel netjes kan ?

Hmm, Ik snap het niet helemaal. Als je een node toevoegt, en dan een
lijn trekt van dat node naar een bestaande weg dan wordt die weg niet
uitgebreid. Zelf gebruik ik niet the add-and-connect in een keer,
misschien is dat daar zo. Maar als je gewoon een segment trekt, dan
worden geen wegen getrokken.

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/