[OSM-talk-nl] mapping

Myckel Habets myckel at sdf.lonestar.org
Mon Jun 11 20:35:14 BST 2007

On Mon, 11 Jun 2007 20:47:47 +0200
"Rob Aerts" <rob at coolbegin.com> wrote:

> ps Myckel, ik ben vandaag van de autoweg Valkenburg
> via Margraten naar Maastricht gereden, dus er komt weer een grote weg
> bij in Zuid Limburg  (was
> wel slechte GPS ontvangst met al die bomen op de Kauberg)

Ja, kan ik inkomen dat je daar slecht bereik hebt. Ik denk dat
nauwkeurigheid op dat punt ook een issue kan worden. Is een stuk spoor
tussen Maastricht en Sittard dat 2 keer getracked is, maar waar ook
signaalverlies ernstig is (toch nog toe is het stuk blank). Volgens mij
is dat stuk ook tussen 2 heuvels met veel bomen (zoiets als de cauberg).
Misschien dat ik er eens in het najaar overheen ga lopen, als de
bladeren van de bomen zijn.

Ben je bij Hulsberg van de autoweg afgekomen (over de nieuweweg), of
bij Strabeek (waar ik die afrit van erin gezet heb)?

Anyway, ik ben komend weekend weer bij m'n ouders (schuttersfeest in
Amstenrade). Hoop dan weer een stuk Valkenburg te mappen.

Groeten,

Myckel