[OSM-talk-nl] mapping

Lambertus osm at na1400.info
Tue Jun 12 07:25:28 UTC 2007

Rob Aerts wrote:
> en om door te gaan met vragen ;)
> - hoe taggen we drempels en wegversmallingen ? zag zo op het eerste
> gezicht geen feature daarvoor
Ben ik ook nog niks voor tegengekomen. Ik zou zeggen doe een voorstel,
of map ze zoals het jou het beste uitkomt.

> - ik heb een weg die over een autosnelweg gaat, eigenlijk wil ik alleen
> dat segment bridge=yes doen.. maar hoe, moet ik weg dan splitten ?
Ik doe altijd: weg splitten, bridge=yes, layer=1 (er vanuitgaande dat de
snelweg op layer=0 (default) ligt) zoals is beschreven hier:
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Editing_Standards_and_Conventions#Bridges