[OSM-talk-nl] foto's mapping party?

Klaas van Gend klaas.van.gend at mvista.com
Tue Jun 12 11:54:01 UTC 2007

Danny Maas wrote:

> On 6/12/07, *Martijn van Oosterhout* <kleptog at gmail.com
> <mailto:kleptog at gmail.com>> wrote:
>
>     On 6/12/07, Lambertus <osm at na1400.info <mailto:osm at na1400.info>> wrote:
>     > Zie ik nou mensen die straatnamen e.d. van een copyrighted kaart
>     aan het
>     > overnemen zijn?
>
>     Hmm? Een kaart bij de hand hebben is wel handig als je mensen die niet
>     in de stad wonen duidelijk moet maken wie welke deel gaat doen.
>
>     Straatnamen overnemen is niet slim, ook omdat de gewoon kaarten wel
> [...]

Grote vraag is of "Groenbrurgwal" de juiste naam is van de straat.

Waar ik vroeger geleerd heb dat de titel van een Nederlands literair
werk de titel is zoals 'ie op het titelblad (=derde pagina) staat
vermeld, wat is dan de officiele naam van de betreffende straat?

Dus: waar tover je de juiste naam vandaan als je de bordjes niet mag
vertrouwen? Gemeente? Kadaster?

--
Met vriendelijke groet, Best regards,

Klaas van Gend

Field Application Engineer Europe
MontaVista Software

Phone: + 31 40 2801386
email: klaas.van.gend at mvista.com

Vision 2007, Embedded Linux Developers Conference
October 8-10, Santa Clara, California
http://www.mvista.com/vision