[OSM-talk-nl] lange signatures (was: Openstreetmap printen)

Zoran Kovacevic zoran at kovacevic.nl
Wed Jun 13 16:23:34 BST 2007

Hij is leuk, maar volgens mij is de voornaamste ergernis dat lange
signatures het lezen en reply-en omslachtiger maken. Daar komt bij dat
de signatures niets toevoegen aan de strekking van het bericht, noch aan
de geldigheid.

Graag inkorten dus tot 2 a 3 regels :)

Zie ook http://dmoz.org/Computers/Internet/Etiquette/