[OSM-talk-nl] Openstreetmap printen

Lambertus osm at na1400.info
Wed Jun 13 16:23:53 BST 2007

Gert Gremmen wrote:
> Ik voel mij niet meer helamaal welkom ,>;
>
> tussen de IP die-hards. Ik heb mijn
>
> footer daarom ook maar aangepast.
>
> Wel goed lezen SVP.
>
> Misschien vanavond maar eens
>
> naar de bios in plaats van te mappen.
>
> Regards,

Nu doe je alle reakties die antwoord geven op jou vraag geen eer aan...

Het posten met dergelijke mega footers is in internet etiquette 'not
done', dus de klachten zijn niet geheel onterecht. Daar ben je (op
ludieke wijze door Floris) op gewezen evenals dat bij anderen in het
verleden ook is gedaan. De opmerkingen zijn niet persoonlijk bedoeld en
als je in het vervolg een korte footer gebruikt is er toch niks aan de hand?

Trouwens, een beetje aandacht aan de familie op zijn tijd in plaats van
elke avond achter de PC mappen of de deur uit tracken is ook niet
verkeerd. Dus vanavond gezellig naar de bios en morgen weer volle bak
aan het werk voor OSM :)