[OSM-talk-nl] Kruisende wegen 2 x 2 rijbanen

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Wed Jun 13 21:44:22 BST 2007

Hoe geef je aan de kleine stukjes weg die

overblijven als je 2 x 2 baansweg laat kruisen?

Er onstaat een vierkant met dezelfde functie

Als een rotonde maar natuurlijk geen rotonde.

De doorgaande weg houdt zijn naam, maar de kruisende

weranderd van naam NA of VOOR de oversteek.

Tussen de beide rijbanen van de doorgaande weg

liggen 2 stukjes die niet bij een van beide straten horen.

Ik kan ze prima leggen, die stukjes, maar welke NAAM ?

Deze vraag heb ik ook bij op en afritten , ook daar ontstaan

allerlei losse kruisstukje zonder naam. Deze geef ik

Primary_link mee en eenrichtingverkeer, maar welke naam ??

Gert Gremmen zonder signature

Oh ja de film was shit.