[OSM-talk-nl] Kruisende wegen 2 x 2 rijbanen

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Wed Jun 13 20:57:48 UTC 2007

dat is inderdaad een goede vraag, want je wilt natuurlijk niet dat
je routeplanner straks het volgende doet als je de grote weg
op wilt slaan:

"over 300 meter de provinciale weg volgen, en dan na 5 meter
links afslaan"

ik denk dat je hem dan toch maar gewoon een van de namen
moet geven en hopen dat de toekomstige navigatiesoftware
hier rekening mee houdt.

het probleem met een rotonde of niet is er niet echt want er
is toch maar een manier om af te slaan.

groet,
floris