[OSM-talk-nl] Weer een vrolijke mededeling :)

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Wed Jun 13 22:09:49 BST 2007

Ik ben ook al flink mensen aan het porren om mee te doen.
Marketingbeleid is wel belangrijk. Ik geloof voor OSM wel in een
web2.0-achtige aanpak. We moeten er een mooie en in principe nuttige
(web-)applicatie omheen bouwen volgens het credo 'release early -
release often'. Als je de juiste snaar raakt dan gaat die bal wel
rollen. Bliin is daar natuurlijk al een voorbeeld van :)

Verder moeten we op de viral-toer gaan. De volgende mapping-party
moeten we zijn uitgerust met t-shirts met 'Ik breng jouw buurt in
kaart - hoe? kijk op openstreetmap.nl' of iets dergelijks, en flyers
bij ons hebben om uit te delen. Die kunnen we ook rondstrooien op
geografie-faculteiten, de nhtv, noem maar op.

We kunnen aanwezig zijn op GIS- en geo-informatie-gerelateerde
evenementen; hier een agenda. http://www.gismagazine.nl/asp/
default.asp?t=show&var=800

Mijn vingers jeuken om hier mee bezig te gaan...
Wiens nog meer?
Keertje bijeenkomst beleggen ;)

Martijn

Op 13-jun-2007, om 22:56 heeft Milo van der Linden het volgende
geschreven: