[OSM-talk-nl] Weer een vrolijke mededeling :)

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Wed Jun 13 23:26:25 BST 2007

Er zijn gradaties in. Je kunt zuiver voor persoonlijk gebruik een WOB-
verzoek indienen, maar je kunt ook expliciet maken dat je vindt dat
de data in het publieke domein beschikbaar zou moeten zijn (en dat
jij de nobele taak wel op je wilt nemen om die dan te ontsluiten).
Maar...Ik houd me liefst ver van juridische haarkloverij, dus als ik
te kort door de bocht ga dan hoor ik het graag. Zijn er trouwens
juristen onder ons? Ik heb niet eens een rechtsbijstandverzekering...

Martijn

Op 14-jun-2007, om 0:17 heeft Stefan de Konink het volgende geschreven: