[OSM-talk-nl] Eerste concept logo, graag feedback

Danny Maas dmace99 at gmail.com
Wed Jun 13 22:22:36 BST 2007

Ik vind de middelste het mooiste geworden en het meeste tot je spreken. In
de onderste gaat de O op een willekeurige andere letter lijken, en de
bovenste heeft een beetje teveel jaren 70 uitstraling, en OSM werkt niet op
m'n oude ZX81 ;-)
Maar misschien als dat een interactief onderdeel wordt op de site, dan heeft
het wel weer een goed effect.
Hangt voor mij dus af van het gebruik, waarmee ik wil aangeven dat ik het
niet als logo op briefpapier zou gebruiken (no.1 dan)

tot zover mijn 2 centen.

Groeten,

              Danny