[OSM-talk-nl] voortgang amsterdam

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Wed Jun 13 22:38:28 BST 2007

Wow, dat geeft een prachtig beeld. Mooi voor een marketingcampagne
ook. Als mensen zien dat ze met iets kunnen meedoen dat echt groeit,
echt werkt, dan zijn ze sneller gemotiveerd! Jammer dat het datamodel
van osm geen wandeling in de geschiedenis toelaat, als ik het
tenminste goed heb begrepen...

Op 13-jun-2007, om 23:07 heeft Floris Looijesteijn het volgende
geschreven: