[OSM-talk-nl] voortgang amsterdam

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Wed Jun 13 21:56:26 UTC 2007

inderdaad, Floris 't ziet er perfect uit!

Een klein technisch detail, half A'dam noord drijft in het IJ, ik weet
niet of dit een wens is van sommige zuidelijker wonende Amsterdammers,
maar 't zou er toch anders uit moeten zien denk ik?

Misschien moeten we de coast-line ook even langslopen. Ik zal er sowieso
bij de pontjes morgen alvast wat aan gaan trekken.

Martijn van Exel schreef:
> Wow, dat geeft een prachtig beeld. Mooi voor een marketingcampagne
> ook. Als mensen zien dat ze met iets kunnen meedoen dat echt groeit,
> echt werkt, dan zijn ze sneller gemotiveerd! Jammer dat het datamodel
> van osm geen wandeling in de geschiedenis toelaat, als ik het
> tenminste goed heb begrepen...
>
> Op 13-jun-2007, om 23:07 heeft Floris Looijesteijn het volgende
> geschreven:

Milo van der Linden
mlinden at zeelandnet.nl <mailto:mlinden at zeelandnet.nl>
milovanderlinden at gmail.com <mailto:milovanderlinden at gmail.com>
milo at 3dsite.nl <mailto:milo at 3dsite.nl>
http://www.3dsite.nl

De informatie in dit bericht reflecteerd mijn persoonlijke mening en
niet die van een bedrijf of instantie. Aan de informatie kunnen geen
rechten worden ontleend. Indien dit bericht onderdeel is van een forum,
mailing-list of community dan gelden automatisch de bijbehorende
voorwaarden.