[OSM-talk-nl] Eerste concept logo, graag feedback

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Thu Jun 14 08:03:45 BST 2007

Hallo Milo,

Leuk ontwerp, complimenteer je "meissie" met de eerste opzet.

mijn opbouwende kritiek:

-          laat je bij het lettertype (meer) inspireren door de "MAP"

-          de puntjes aan de letter zijn wat aggressief

-          het zwart wat zwaar

Mijn voorkeur gaat uit naar 1, omdat je daarmee dmv variaties

diverse aspecten van het mappen weergeeft, en door steeds een andere kleur

naar voren te halen, meerdere logo's kunt maken voor verschillende

deelactiviteiten.  Mn interessant voor website gebruik

wiki logo

map logo

gps trackin logo

algmeen logo