[OSM-talk-nl] Eerste concept logo, graag feedback

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Thu Jun 14 07:32:00 UTC 2007

Prima!

Keep them comming! Zelf vind ik de opmerkingen van Gert erg goed, om
inderdaad een vorm van variatie in te bouwen voor diverse thema's. Het
kleurgebruik moet in ieder geval anders.

P.s. mijn meissie heet Janet Konings: www.janetsid.nl als jullie
allemaal even op haar site willen klikken, dan wordt ik binnenkort weer
in natura betaald voor die clicks! ;-)

    *

      *Martijn Oosterhout:* Bij de eerste staan de kleuren mij
      tegen(logo1), voorkeur voor logo 3

    *

      *Danny Maas:* Voorkeur voor middelste (logo 2) het mooiste
      geworden en het meeste tot je spreken. In de onderste gaat de O op
      een willekeurige andere letter lijken, en de bovenste heeft een
      beetje teveel jaren 70 uitstraling, en OSM werkt niet op m'n oude
      ZX81 ;-)
      Maar misschien als dat een interactief onderdeel wordt op de site,
      dan heeft het wel weer een goed effect. Hangt voor mij dus af van
      het gebruik, waarmee ik wil aangeven dat ik het niet als logo op
      briefpapier zou gebruiken ( no.1 dan)

    *

      *Milo van der Linden:* Mijn eigen opmerking is dat de S en de M,
      qua vorm wat meer de stijl van de O mogen vormen, dus geen dicht
      geknepen pootjes, maar plat en vet.

    *

      *Gert Gremmen: *laat je bij het lettertype (meer) inspireren door
      de “MAP”, de puntjes aan de letter zijn wat aggressief, het zwart
      wat zwaar.Mijn voorkeur gaat uit naar 1, omdat je daarmee dmv
      variaties diverse aspecten van het mappen weergeeft, en door
      steeds een andere kleur naar voren te halen, meerdere logo’s kunt
      maken voor verschillende deelactiviteiten. Mn interessant voor
      website gebruik: wiki logo, map logo, gps trackin logo, algemeen logo