[OSM-talk-nl] invoer a'dam

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Thu Jun 14 12:20:52 BST 2007

Veel van dit bestaat al. Er is en plugin UtilsPlugin dat de commando
"Merge Points" en "Merge Point en Way" dat erg handig zijn voor dit
soort dingen. Verder is er ook een validator plugin dat, onder andere,
nodes en segments die boven op elkaar liggen kan aan geven.

Punten die boven op segmenten zijn maar niet verbonden zijn kan je
zien doordat er geen pijltjes zijn bij de node. Als je dat eenmaal
door heb kan je ze meestal snel vinden.

Met vriendelijke groet,

On 6/14/07, Milo van der Linden <mlinden at zeelandnet.nl> wrote:

> Waar ik het meeste behoefte aan heb is aan een tool om dangles en gaps te vinden! Ik heb hier zo mijn ideeen over, maar nog geen tijd om het uit te werken. Je zou een tolerantie moeten kunnen opgeven in b.v. meters, een tool zou dan b.vv. groene rondjes moeten tekenen om de dangle nodes, bij mismatches op kruisingen b.v. oranje rondjes. daarna moet je als nog met de hand deze dangles controleren en handmatig corrigeren.

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/