[OSM-talk-nl] Uploaden

Lambertus osm at na1400.info
Fri Jun 15 07:35:16 UTC 2007

Richard van der Weerd wrote:
> En hoe kom je dan aan zo'n ster? Je zou er hebberig van worden.
>
> Ik heb ook nog 2000 logfiles van de laatste vier jaar. Als die ga uploaden,
> worden ze vast niet blij en pakken ze vast die ster weer af.

Dat uploaden moet je, als het even kan, wel gaan doen. Het bestaan van
GPS punten in Assen en omstreken geeft namelijk aan dat je de wegen zelf
getracked hebt en niet gekopieerd hebt van proprietaire kaarten.

Als je de tracks niet ge-upload hebt kun je er ook geen ster voor
krijgen (ervanuitgaande dat het meer dan 1 miljoen punten zijn), dus
kunnen ze 'm ook niet afpakken :)

De 'sterren status' zegt mij niet zoveel maar wat mij betreft kom je
(ook) in aanmerking voor de North Star. Diegene die de Featured image
van Assen heeft gemaakt komt bovendien in aanmerking voor de Image Star.

Wat betreft het uploaden van 2000 gpx bestanden: Je kunt ze groepsgewijs
in zip files stoppen (gecomprimeerd ongeveer 2 MB) en deze vervolgens
uploaden.