[OSM-talk-nl] Uploaden

Lambertus osm at na1400.info
Fri Jun 15 10:02:22 BST 2007

Milo van der Linden wrote:
> Ja, en nu heb ik dus een klein (luxe-) probleem. Helemaal bevangen door
> de mogelijkheid een ster te kunnen verdienen heb Ik al mijn tracks
> ge-upload en verwijderd van mijn PC. Ik dacht namelijk dat ik ze
> vervolgens met JOSM weer terug kon inlezen. Volgens mij kan dat echter
> niet. Moet ik ze nu weer een voor een gaan downloaden? Is er net als bij
> het ophalen van OSM dat met JOSM ook de mogelijkheid tracks op te halen?

Ophalen van GPX punten met JOSM kan wel (Als de server de punten in de
database heeft staan) en werkt ook. De tracks moeten dus niet de PENDING
status hebben (volgens de upload webpagina).

Downloaden werkt hetzelfde als het downloaden van een area in JOSM,
alleen een extra vinkje plaatsen en klaar is Kees.

BTW: Naast het feit dat ik al mijn tracks upload bewaar ik ze ook op
mijn eigen pc. Zoveel ruimte nemen ze niet in....