[OSM-talk-nl] Luchtfoto's via LNV

Henk Hoff osm at toffehoff.nl
Sat Jun 16 12:23:52 BST 2007

Interessant nieuws van het luchtfoto's front. Ik heb een vraag uitstaan bij
het bureau Heffingen van het ministerie van LNV of we hun luchtfoto's mogen
gebruiken. Jaarlijks worden er foto's gemaakt van het agrarisch gebied van
Nederland om te kunnen controleren of de opgaves van boeren kloppen (inzake
bv mestwetgeving en gewassubsidies).
De eerste reactie die ik kreeg was niet negatief. Maar dat was wel weer van
iemand die niet de uiteindelijke beslissing neemt. Kortom, zegt nog niet zo
veel.

Mochten er ontwikkelingen zijn op dit vlak, hoor jullie het.

Groet,
Henk Hoff