[OSM-talk-nl] GPS strategie voor tracken

Ante Wessels ante at ffii.org
Sun Jun 17 10:03:22 UTC 2007

On Sunday 17 June 2007 11:53, Gert Gremmen wrote:

> Wat is je favoriete werkwijze met welke apparaten, en hoe
>
> pak je een wijk aan om deze goed herkenbaar te tracken.

Ik heb een aantal steegjes in Adam centrum "op mijn naam" staan. Vaak maak ik
dan een waypoint midden op de brug van een brede gracht. Even wachten tot de
accuratesse weer op orde is (na het lopen door een steegje is die beneden
peil, op de brug wordt die weer beter). Een zichtlijn vastleggen dus. Aan de
andere kant, andere gracht weer. Helemaal in de steegjes verzeild heb ik ook
wel eens voetstappen uitgemeten, geeft een relatieve indruk.

Een modernere wijk gaat al een stuk beter: waypoints vastleggen op de
kruispunten, in bochten.

vriendelijke groet,
cordialmente,

Ante