[OSM-talk-nl] Hoge resolutie satellietbeelden

Jaap-Andre de Hoop j.dehoop at data-assist.nl
Mon Jun 18 19:50:46 UTC 2007

ff foute knip/reactie, want het originele mailtje heb ik niet gekregen,
vanmiddag pas aangemeld (zie apart mailtje binnenkort en dus een super
novice).

Mmm haalt denk ik wel een deel van de lol van het fietsen, weg: net zo
veel 'administratie', minder fietsen, alhoewel voor de bebouwde kom.

Maar het viel me op dat de gefotografeerde snelweg A1 ten noorden van
Enschede afweek van de ingetekende weg:
http://www.openstreetmap.org/edit.html?mlat=52.218333&mlon=6.895833&zoom=12

Hoe komt dat? Onbetrouwbare meting/ GPS/ intekenen /foto/ zoomlevel/
applicatie??

Heeft dat dan ook gevolgen voor de betrouwbaarheid van de kaart?

Groets,

Jaap-Andre