[OSM-talk-nl] Hoge resolutie satellietbeelden

Jeroen Dekkers jeroen at vrijschrift.org
Mon Jun 18 22:11:05 UTC 2007

At Mon, 18 Jun 2007 22:08:43 +0200,
Zoran Kovacevic wrote:

> Vreemd, nu krijg ik ze wel.
>
> Goeie nieuws is dat Rotterdam ook hi-res is. De verzoekjes van Steve
> hebben geholpen (duurde wel een paar maanden, maar goed :)
>
> Jammer van Amsterdam. Zijn er nog andere plaatsen naast Den Haag en
> Rotterdam hi-res?

Rotterdam staat er trouwens niet volledig op, in het zuiden mist een
stukje. Daarnaast gaat de strook onder Den Haag vrij ver door naar het
zuiden, zo staan Spijkernisse en Oud-Beijerland er ook
op. Hellevoetsluis staat er voor een deel op en daar eindigt de strook
zo ongeveer (op maps.yahoo.com is dat allemaal wat makkelijker te
zien).

Jeroen Dekkers