[OSM-talk-nl] voorstellen

Ben Companjen bencompanjen at gmail.com
Tue Jun 19 13:08:31 UTC 2007

On 19/06/07, Jaap-Andre de Hoop <j.dehoop at data-assist.nl> wrote:

> Ach ik ben ook maar een import-tukker (daarom fiets ik ook ;-)).

Ik ook, ik ook :)

Ben trouwens benieuwd wie er zoal in Twente actief is...

Schrijf je in op de Wiki en zet op je userpagina [[Category:Users in the
Netherlands|<je username>]] en [[Category:Users in Losser|<je username>]].
Zo word je automatisch geïndexeerd op de pagina's
Category:Users_in_the_Netherlands en ..Losser.

Ikzelf heb een stukje Enschede gedaan (moet nog een klein stukje
Twekkelerveld) en ben wel van plan verder te gaan. We zullen elkaar(s
mapping) wel tegenkomen!

Groets,

> Jaap-Andre

> bebouwde