[OSM-talk-nl] voorstellen

Danny Maas dmace99 at gmail.com
Tue Jun 19 15:05:54 BST 2007

On 6/19/07, Martijn van Exel <mvexel at gmail.com> wrote:

> Mijn kiezelsteentjes zijn niet de waypoints, dat zijn twee
> verschillende dingen. De kiezelsteentjes die ik bedoel zijn de
> trackpoints die het apparaat elke seconde / 5 sec. automatisch
> opslaat. Deze verschijnen als een pixel op het schermpje
> Waypoints sla je zelf handmatig op en verschijnen als een symbool + label.

Ik mag toch hopen dat het apparaat meer dan 8192 trackpoints kan opslaan ;-)
De handleiding heeft het over 8192 waypoints.
M'n Garmin Etrex Legend sloeg een hele maand tracks van de rondreis door
amerika op, dus 8192 zou dan wel erg weinig zijn.
Een paar uurtjes Geocachen levert al meer trackpoints op.

Groeten,

              Danny