[OSM-talk-nl] voorstellen

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Tue Jun 19 13:06:45 UTC 2007

Mijn kiezelsteentjes zijn niet de waypoints, dat zijn twee
verschillende dingen. De kiezelsteentjes die ik bedoel zijn de
trackpoints die het apparaat elke seconde / 5 sec. automatisch
opslaat. Deze verschijnen als een pixel op het schermpje
Waypoints sla je zelf handmatig op en verschijnen als een symbool + label.

Op 19-06-07 heeft Danny Maas<dmace99 at gmail.com> het volgende geschreven:

martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.handsomedevil.nl/