[OSM-talk-nl] aanmelden open street map

Rudi ghamelink at hetnet.nl
Tue Jun 19 22:27:38 BST 2007

Hallo,

Vanmorgen hoorde ik op de radio (omroep Zeeland) een gesprek over open
street map. Ik heb veel belangstelling voor dit project.

Mijn naam is Rudi Hamelink, geboren  op 28 augustus 1944. Ik heb tot 2 ½
jaar terug bij Rijkswaterstaat gewerkt. Ik heb een civiel technische
opleiding en heb in mijn begin jaren veel landmeetkundig werk gedaan. (
veldwerk en gegevens uitwerken op tekening)

Wellicht is dit een basis om me bij jullie aan te sluiten.

Gaarne verneem ik dit

Met vriendelijke groeten

Rudi Hamelink

Prinses Margrietstraat 53