[OSM-talk-nl] aanmelden open street map

Berend Dekens cyberwizzard at sportlaan.adsl.utwente.nl
Tue Jun 19 22:33:33 UTC 2007

Hoi Rudi,

Welkom bij de OSM club :-)

Zoals je zult merken is het hier op de mailing list niet zo formeel en
mensen met background kennis zijn altijd welkom. Veel van de mensen die
helpen met het maken van de kaart zijn amateurs die gewapend met een GPS
straten en dergelijke mappen, ik neem aan dat jouw ervarig hier
regelmatig van pas kan komen (je hebt niet toevallig een vectorkaart van
Nederland op je computer liggen he ;-) ).

Even een puntje tussendoor: kijk uit met wat je aan persoonlijke
informatie op de mail zet aangezien alles een mail archief in gaat wat
o.a. Google ook kent.

Groeten,
Berend Dekens

P.S. Heeft iemand nog gehoord of JOSM straks ook de Yahoo maps weer kan
gebruiken?