[OSM-talk-nl] Kan er iemand effe checke?

Danny Maas dmace99 at gmail.com
Thu Jun 21 08:14:26 BST 2007

On 6/21/07, Christ van Willegen <cvwillegen at gmail.com> wrote:

> Hoi,
>
> ik heb zo'n beetje heel Vlokhoven (wijkje in Eindhoven) erin zitten.
> Kan er iemand een blik werpen om te kijken of het ergens op slaat?
>
> Ik moet nog een paar straten definitief maken en er namen aan geven,
> en er is een keer iets misgegaan met tracken (ik kreeg een soort van
> taps toelopende traces terwijl ik in een rechthoek liep???). Ik heb
> zowel de data van JOSM als de kale traces geupload.
>
> De url voor JOSM is
>
> http://www.openstreetmap.org/index.html?lat=51.47318270222518&lon=5.4799642977887615&zoom=14

> [...]

Als je op je eigen link klikt, krijg je ook je wijk te zien.
Klik dan op het blauw/witte-plusje aan rechterkant van het scherm, en kies
dan OSMARENDER.
Nu zie je wat je al hebt gedaan, en de grijze stippellijntjes die je nog
moet doen.

Ziet er zo op het eerste gezicht goed uit, maar ik ben nog verre van expert
;-)