[OSM-talk-nl] Kan er iemand effe checke?

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Thu Jun 21 08:18:01 BST 2007

Ha Christ,

Volgens mij ziet het er netjes uit. Mijn eerste bijdragen[1] waren
niet meteen zo netjes, en ik zie dat er nog steeds een straatnaam op
z'n kop staat.

De taps lijkende traces kunnen door de projectie komen; zowel
GPS-apparaten als JOSM projecteren alles in Lat/Lon met WGS84,
alhoewel dat op een heel klein gebied nauwelijks te zien zou moeten
zijn.

[1] http://www.informationfreeway.org/?lat=52.38428750359743&lon=4.872993367452236&zoom=16&layers=B000F00

Op 21-06-07 heeft Christ van Willegen<cvwillegen at gmail.com> het
volgende geschreven: