[OSM-talk-nl] Uploaden

Lambertus osm at na1400.info
Thu Jun 21 13:28:34 BST 2007

Lambertus wrote:

> Als je dat een beetje slim aanpakt hoeft dat helemaal niet zoveel tijd
> te kosten.
> Je had 2000 tracklogs:
>
> Maak 20 folders aan en kopieer je gpx files per 100 o.i.d. in de folders
> (8MB wordt soms als max. grootte opgegeven). Zip de folders en upload de
> resulterende 20 zips.
>
> Je zou ook het volgende script kunnen aanpassen aan jou behoefte:
> http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Batch_Upload

Ik lees net op de IRC channel dat de problemen opgelost (zouden) zijn
met betrekking tot zip uploads met meerdere GPX files.

Je kunt dus alle 2000 tracklogs gezamelijk in een zip proppen en deze
uploaden. Ben je binnen 10 minuten klaar.

Hoewel: Om te voorkomen dat de webserver stikt in het aantal trackpunten
kun je misschien beter de tracklogs uploaden per 1000 ofzo...