[OSM-talk-nl] Uploaden

Lambertus osm at na1400.info
Thu Jun 21 12:31:43 UTC 2007

Lambertus wrote:

> Ik lees net op de IRC channel dat de problemen opgelost (zouden) zijn
> met betrekking tot zip uploads met meerdere GPX files.
>
> Je kunt dus alle 2000 tracklogs gezamelijk in een zip proppen en deze
> uploaden. Ben je binnen 10 minuten klaar.
>
> Hoewel: Om te voorkomen dat de webserver stikt in het aantal trackpunten
> kun je misschien beter de tracklogs uploaden per 1000 ofzo...

Aanvulling op het bovenstaande, een quote van het IRC kanaal:

<TomH>	Lambertus: we have a file with 597826 points that has loaded, and
one with 733523 points that has so far failed to load because it keeps
running out of memory

Het aantal tracklogs per zip hangt dus af van de hoeveelheid punten. 600
duizend punten per zip zou moeten kunnen...