[OSM-talk-nl] Kan er iemand effe checke?

Lucas Heetman pakkum at xs4all.nl
Thu Jun 21 18:50:35 BST 2007

Christ van Willegen schreef:
> Hoi,
>
> ik heb zo'n beetje heel Vlokhoven (wijkje in Eindhoven) erin zitten.

Hoi Christ, ik ben ook aan het mappen in Eindhoven (stratum).
Vlokhoven ziet er goed uit.
> Ik moet nog een paar straten definitief maken en er namen aan geven,
> en er is een keer iets misgegaan met tracken (ik kreeg een soort van
> taps toelopende traces terwijl ik in een rechthoek liep???).
Dat probleem met het verlopen heb ik ook een paar keer meegemaakt van de
winter.
Ik denk dat het aan gestoorde satelliet ontvangst ligt, in de binnenstad
gebeurt dat vaker ivm met hoogbouw.
Controleer die rechthoek door er nog een keer langs te lopen.

Of  je Vlokhoven volgens de regels der kunst hebt gemapt weet ik niet,
ik ben ook nog niet zo lang bezig.
Bovendien, de renderers zijn ook nog in ontwikkeling, ik hou me niet aan
regels of hintgeving die
misschien later door een betere renderer overbodig worden, lijkt me
overbodig werk.
Heb je al eens met de maplint overlay gekeken ? Die geeft aan dat bijna
alles 'fouten' bevat.

Lucas