[OSM-talk-nl] Kan er iemand effe checke?

Christ van Willegen cvwillegen at gmail.com
Thu Jun 21 10:13:41 BST 2007

Hallo Klaas,

> Ah, Jij bent degene die daar aan bezig was.
> Ik had al gezien dat iemand die hoek aan 't mappen was. Ga vooral door!
Ja, en dat weet ik nu ook wie de andere dingen aan het doen is :-)

> Ik zie wat kleine probleempjes met de "Vlokhovense weg", er zitten
> dubbele segmenten in.
Die had ik nog niet gezien...

> Verder denk ik dat de Samarialaan niet "volgens gebruik" gemapt is -
> niet alle segmenten zijn aaneensluitend maar er zitten een aantal
> vertakkingen in die samen gemapt zijn.
Dan ben ik die vergeten te splitsen, ik had dat op meer plekken
gedaan, maar later 'teruggedraaid' (select way, select node, split way
en dan weer wat ways combinen)

> Voor zover ik weet, is het de bedoeling dat een way aaneensluitende
> segmenten zijn.
Ja, dat zag ik dus eergisteren op de Wiki, oeps...

Ik ben bezig geweest om een stukje A67/E34 aan te passen, en ik heb
een aantal segmenten in Hulst, Zeeuws Vlaanderen, gelegd (om Zeeland
iets minder wit te krijgen, zoals beloofd :-) )

Ik ga lekker door...

Christ