[OSM-talk-nl] JOSM: 412 Precondition Failed

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Thu Jun 21 19:17:16 BST 2007

ik had hem daarstraks ook en dacht eerst dat het aan mijn
potlatch getekende data lag maar na een paar keer proberen
(doe ik altijd bij iets onverwachts in josm :) deed ie het bij
mij wel. terwijl ik echt niets veranderd had aan de data.

serverprobleempje dus denk...

groet,
floris

ps. die satellietkaarten zijn helemaal geweldig. heb net
het zuiderpark in den haag op de kaart gezet :)