[OSM-talk-nl] JOSM: 412 Precondition Failed

Myckel Habets myckel at sdf.lonestar.org
Fri Jun 22 06:38:41 UTC 2007

Bij mij ook afgelopen dagen. Het probleem deed zich bij mij voor als ik
nodes ging verplaatsen en wegen aan andere nodes ging linken. Als je na
de upload josm afsluit en opnieuw opstart, zie je dat het gebied dat
het probleem veroorzaakt dat de oude weg en met zowel de nieuwe als
oude node verbonden is.

Je kan het oplossen door systematisch de weg weg te halen en iedere
segment en node een voor een weg te halen (met tussen iedere handeling
te uploaden). Uiteindelijk moet je het probleem veroorzakende gedeelte
opnieuw opbouwen.

Dit zal niet in een keer lukken, maar uiteindelijk werkte het bij mij
wel. Niet de meest ideale situatie, maar niet te veel aanpassingen in
een keer uploaden kan veel verloren werk voorkomen.

groeten,

Myckel