[OSM-talk-nl] Back!

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Fri Jun 22 21:42:37 BST 2007

Hallo allemaal,

Ik ben er weer. Heb een week lang aan combines gesleuteld in de
productielijn van New Holland. Een combine is een maai-dors-machine, van
die grote, ik voelde me zo blij als een kind om naar die machines te
kijken en er aan te werken, heb een week mijn kop leeg laten lopen en
heb overal spierpijn! 't was even wat anders dan achter een PC zitten.

Ik heb een hoop mail gezien, niet alles goed gevolgd, maar het volgende
wil ik nog even oppakken:

- Alle zeeuwen opgelet, binnenkort opent 3DSite op haar nieuwe locatie
aan de Joachimikade 3 in Goes, beter bekend als de oude strafgevangenis
van Goes. Als opening (of net ná de opening) wil ik een
mini-mapping-party organiseren in Goes. Mensen van buiten Zeeland zijn
uiteraard ook welkom, maar het is met name bedoeld om een introductie te
geven voor de zeeuwen die mee willen doen maar nog niet van de hoed en
de rand weten en een beetje hulp nodig hebben. We gaan eerst het kantoor
inrichten en dan zal ik op de talk laten weten hoe en wanneer.

- Ik ving iets op over conversie van RD coordinaten naar lat/lon. Dit
kijkt erg nauw en eigenlijk is er alleen een goede conversie (ellipsoide
safe) mogelijk met FME (duur) of OGR (Open source). Is er nog steeds
behoefte aan een conversie? Daar kan ik wel in voorzien.

- Ik las vluchtig iets over gpsfietsroutes, tracks en zo. Ik heb ergens
nog een reactie van een van deze partijen die graag iets wilde betekenen
en verder heb ik niet met allen contact opgenomen. Is het ok als ik dit
volgende week als nog doe?

Ok, nu weer naar Janet, want na een week zonder moet ik toch meer aan
haar toetsen zitten dan aan die van mij Fujitsu-Siemens!
--

Milo van der Linden
mlinden at zeelandnet.nl <mailto:mlinden at zeelandnet.nl>

De informatie in dit bericht reflecteerd mijn persoonlijke mening en
niet die van een bedrijf of instantie. Aan de informatie kunnen geen
rechten worden ontleend. Indien dit bericht onderdeel is van een forum,
mailing-list of community dan gelden automatisch de bijbehorende
voorwaarden.