[OSM-talk-nl] Eerste stukje Losser

Jaap-Andre de Hoop j.dehoop at data-assist.nl
Fri Jun 22 22:31:59 UTC 2007

Zo het eerste stukje Losser is bezig up te loaden vanuit Josm. Jemig wat
gaat dat traag. Heb niet superspannend veel gedaan, stuk of 100 nodes en
segmenten 5 wegen, twee rotondes. Is dat altijd zo traag of wil nu
iedereen naar bed?

Zou mooi zijn als dat in de background zou kunnen, kan je tussentijds
opslaan en ondertussen doorwerken.

Ut duurde wel even voordat ik doorhad dat die gps-eierleg-dingen geen
nodes waren :-)
Oh en het is ook handig om aan te geven dat je ook de gps-data wilt
downen ;-) Heb hierdoor wat onder Losser (glanerbrug?) lopen kloten,
maar geloof wel weer hersteld.

Heb nu de fietspaden waar ik fietste als wegen neergezet, om eens beetje
structuur te krijgen, later nog wel een paar wegen met auto om die wat
beter neer te zetten.

Groets,

Jaap-Andre