[OSM-talk-nl] www.gpsfietsroutes.nl

Lambertus osm at na1400.info
Sat Jun 23 17:04:18 BST 2007

Ja en nee, ik heb tot nu toe alleen de tracks opgestuurd, met de tag www_gpsfietsroutes_nl. Verder geen mapping op gedaan want de tracks liggen niet bij mij in de buurt.

De tracks hebben dus een bronvermelding gekregen, de ways die er later van getekend worden zullen deze bronvermelding waarschijnlijk niet krijgen. Dit lijkt mij verder geen probleem.

Overigens heb ik in de eerste mail van de beheerder van die website toestemming gekregen om de data te gebruiken met bronvermelding. Op een daarop volgend mailtje van mij om de situatie nog wat beter te verklaren (dat bronvermelding op de kaart niet 'mogelijk' is) en om tevens om de originele tracks (met wellicht hogere loginterval dichtheid) is verder nooit gereageerd.