[OSM-talk-nl] www.gpsfietsroutes.nl

Danny Maas dmace99 at gmail.com
Fri Jun 22 20:35:47 BST 2007

On 6/22/07, Stefan de Konink <skinkie at xs4all.nl> wrote:

> een

> Wist je dat hij technisch gezien aan de voorwaarde heeft voldaan...
> immers op het kaartje staan namelijk geen traces :) Maar eigenlijk ben
> ik er nogsteeds een groot voorstander van om de source tag zoveel
> mogelijk te gebruiken.

En hoe vaak wordt iets dergelijks niet misbruikt door het zo onleesbaar
mogelijk te vermelden, of enkel te referen aan de plek waar het wel gezien
kan worden?
"kleine lettertjes" zijn hedentendage alleen nog maar direct leesbaar als je
ze ergens zelf vandaan haalt, maar toch is het volledig wettig  (in
Nederland) om dit zo te doen.

Groeten,

           Danny