[OSM-talk-nl] Marktplein

Ben Companjen bencompanjen at gmail.com
Sun Jun 24 23:47:36 UTC 2007

On 25/06/07, Rob Aerts <rob at coolbegin.com> wrote:

> ik denk dat je moet taggen met : leisure = common
>
> volgens de wiki : leisure=common -> An area where the public can walk
> anywhere (UK)

Maar als ik me een discussie op de algemene mailinglist goed herinner, gaat
Common over een parkachtig gebied, net als de rest van 'leisure'-tags.

Ik kan me ook nog iets vaags herinneren over het nog niet af zijn van areas,
maar ik vermoed dat ik mij daarin vergis, kijkende naar allerlei parken,
wateren etc.

Ben

de Campusomroep: op en achter UTV en Uradio! www.campusomroep.nl